Pazar, Mayıs 08, 2011

babaanne

ne yani senin annen varda benimki yok mu ? iste buda benim annem ve benim en sevdigim fotografim. sene 1999 erciyes isletmeden mezun oldugum gun. saolsun annem ve hakan abimde cikip gelmislerdi. benim annem canim annem modunda cekindigimiz bir fotograf ki anlami buyuktur. annemin 5 yil once diktigi fidanin meyve verdigi gundur o gun. gereksiz duygu somurusune gerek yok. o zamanlar belki kadir kiymet bilememis onu cok uzmustuk. hele bir walkman sevdasina tartisdigimizida bilirim. anne beni su numaradan ara deyip annemin telefonu kapattigi zaman beni unuttugunuda.
annemle ilk yuksek sesli konusmamizi 17 agustos 1999 da yaptigimizi hatirlarim ama sebebi aklima gelmez. o tartismayida aksaminda golcuk depremi oldugu icin hatirlar dururum.
simdi ben desem ki annem benden daha iyi bir cocuga sahip olmaliydi oda derki sende daha iyi bir anneye sahip olabilirdin. yani bu isin incelmesi kirilmasi alttan almasi olmaz. o benim annem bende onun ogluyum.
ayrica geriye donup baktigimda o benim sadece annem olmaklada kalmadi. koruyucu melegimdi. hele simdi senin bize yasattiklariniimkanlarin kit oldugu zamanlarda onlara yaptigimi dusundukce..............
annem cennet bosuna senin ve senin gibi annelerin ayaklari altinda degil. ben o cennete bir sekilde gireceksem senin ayaklarinin altini opmeden zaten girmemeliyim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder