Pazar, Eylül 25, 2011

fark

aksam gec saatteydi barca arda kapismasi. gectik ekran basina ilk yari yoktu kaptan 3-0 kapatti barca. ikinci yari girdi bizim oglan. mac sanirim 5-0 bitti. sifir zevkle seyrettim maci. dusen yok kufreden yok. tribunlerden yankilanan sen var ya sen yok. yok oglu yok. mac degil zaten barca aliyo topu don baba donelim hadi bize gidelim yapiyorlar. bi dahada oturup seyretmem zaten.
sonucu belli olan mactan ne anlarim ben. devre arasinda actim gstv yi baktim karabuk gs maci. ohhhhh dedim seyredeyim sunu. meger son dakkalariymis anca bunyaminin son dudugune denk geldik. ama o son dudukten once rakip ceza sahasina gidip gol pesinde kosan gokhan zan kardesimizin topa vuramayinca yere kendini atisini kahirla izledim.
yapma arkadasim yapma sunu. sen sporcusunda rakibin degilmi. oyle ufak numaralar degilmi bizi hayattan sogutan. muzmin sakatsin zaten, otur defansinda sansa kesersen topu ne ala kesemezsen birak gitsin. golse gol olur.


hazir futbol demisken fenerden bahsetmeden olmaz. duzenledikleri kadinlar matinesi sonrasi tesekkur eden tff ye neden fb den statdan isim olarak bahsetmmedin diye yazi yazmis.
anladin mi neden fenerli degiliz.