Pazartesi, Kasım 21, 2011

irkcilik

 bjk gs maci bitti geriye tozu dumani kaldi. besiktas puan kaybina kilif olarak bizim kutsal formanin pisirik oyununu bahane gosteriyor (bencede haklilar bahane bulmak icin ama bizdeki)
bizimkiler ise son dakikalarda cikan olaylara kafayi takmis durumdalar. illa kelle istiyoruz diye esip gurluyorlar.
arkadas bundan sonra okuyacaklara kimse laf etmesin. sadece benim fikrimdir dogrusu yanlisi beni alakadar eder.........deyip bende konusmak isterdim ama bu kadar konusan kisinin arasinda sessiz kalmak sanki bana daha yararli olacak gibi geliyor. nedense bizim oyuncunun yaninda yer alamiyorum, besiktas seyircisinide suru piskolajisinden dolayi gozardi ediyoz, ama kesinlikle tasvip etmiyoz.
bae de turk sirketinde calisip hintlilerin idare ettigi binada yasayip avustralya etini hollanda domatesi ve misir soganiyla sote yapip meksika lokantasinda yerken icilen amerikan kolasi uzerine yakilan isvicre sigarasini..................hepimiz bir olmusuz zaten. sen ne irkciligindan bahsediyorsun.
inanmadiysan furkan kayraya bak kucuk zampara birgun filipinde birgun cinde. ama sorsan daha anneannesini babaannesini tanimaz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder