Perşembe, Aralık 22, 2011

3 din



 kisisel olarak muslumanim ve inancima uygun hareket etmeye calisiyorum. islamin ve imanin sartlarindan cikmamaya calismak benim dusturum. tabiatiyla cevremdede bu dusunceye uyan insanlar var. dar dairemizi ozellikle bu yonde olusturuyoruz.
fakat kimsenin inancina dusuncesine saygisizlik degilde tahammulsuzluk etmiyoruz. koyun misali kendi bacagimizdan asilacagimizi bildigimden gidip te gayri muslim birisinin musluman olmasi icin cabalamam. ( bu ince bir cumle aslinda ugrasirimda ugrasmam)
ama arkadaslarimin ve dostlarimin musluman olanlardan secmeye calisirim. ingilizlere ayri bir kinim var bu din irk veya benzeri seylerle degil tamamen insanlikla alakali. keza amerikaya oldugu gibi.
neyse cok konusmayalim bizim eboue nin asagidaki heykeli yakalamasina az kalmis. ki yanlis anlasilmasin heykeli yapana bile kin tutmuyorum. allahiyla arasindaki iliski beni ilgilendirmez.
sadece benim blogta bu durumu goren arkadaslara soyliyecegim. biz islam dini mensuplari olarak heykeldeki 3 durus seklinede sahibiz dinimizin diregi olan namaz ibadeti icinde.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder