Cumartesi, Mayıs 07, 2011

anne

mayisin ikinci pazari  annelerimize ayirmisiz. buda senin ve annenin ilk gununuzden bir kare. dogdugun gun cekilmis olan anneye tutunus ismini verdigim kayit. ben o gun doguma 2,5 saat gecikmeyle geldim. ole oldu bole oldu gec kaldik. senin ilk anlarinda annen vardi yaninda. unutmadan sunu da soyliyelim hep yaptigi gibi sucu baskasina atsada seni ilk dusurende annendir. buda kayitlara girsin.
9 aylik hamilelik suresince anneni pek uzdugunu dusunmuyorum. o gorev benim cunku. simdide cok aglayinca annen birazcik bagiriyor sana ama gercek bir bagirma degil. sadece senin iyiligini isteyen bir ciglik atiyor. onun disinda araniz guzel. evde butun gun berabersiniz. ben ancak aksamlari ve tatillerde gorebiliyorum seni.
dunde bunlardan biriydi. misafirlerimiz gelecek diye is yapip yorulan annen sizinca seni teselli etmek bana dustu. elime cingiragi alarak uyuttum seni (senden once ben 10 defa uyumusumdur. her seferinde aglayarak beni tekrar uyandirdin) sonrada karsina gecip seyrettim. yaklasik 1 saat sen uyudun ben baktim sana. ve hayatimin en guzel filmi veya goruntusu olduguna karar verdim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder