Pazartesi, Mayıs 16, 2011

moda arayisi

ben saclarimi 3 kez uzatmistim simdi 4. kere uzatmaya basladim. niyetim oglumla beraber sole saclari ruzgara karsi savurmak. ama furkan kayra bizden daha ilerde cikti ve daha tv seyretmeye baslamadan apaci sacini yapti. cogunlugun tepki gosterecegini sanmistim ilk sacimi uzatirken ama ne yalan soyliyim nerdeyse hic olumsuz tepki almadim. tabi bende sacimi uzatirken elimden geldigince saygidan esirgeme yapmadim baskalarina karsi. tabi bunu ben olcebilirim benim kistaslarima gore yoksa kimine kenara cektigim tuz bile dokunmus olabilir. unutmak istemedikten sonra sirtimizda tasiyacagimiz dert tasasi bitmez bu dunyanin. 
bak fener son haftaya 6 cakarak girmis. ts de kovalamaya devam ediyor. bir umit bekliyoz yine bir son mac klasiginin olmasini. neden cunku gs gozuyle bakiyoruz hayata. yoksa bana ne kimin sampiyon oldugunda. afedersin kicimizi kapatacak bez kalmamis gidip baskasinin dotuyle alay ediyoruz.dun heyheyleri uzerindeydi annenin dicem ama benim gibi her yanlista kendi hatasini arayan adam soyleyemiyo bu cumleyi. yine ben yapmisimdir biseler deyip cekiliyom kenara. hele bi kadinla tartisma hatasina dusen ben hangi cezaya captirilsam yeridir diyip susyorum. icime isliyor kanima dokunuyor ama susmak icin susuyorum. yoksa avrat kisminin cenesinin durdugu nerde gorulmus.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder