Cuma, Temmuz 15, 2011

ruhumuz yorgun (beyaz)

yasadigimiz yer dolayisiyla tatillerimiz cuma ve turkiyede cumaya denk gelen beraat kandiline yazi yazamadik. okuyan veya okuyacak olan varsa gecmisde olsa beraat kandillerini tebrik ederiz.
haftasonu bunu yazamamak uzuntusuyle dolanirken asil haberin/olayin birbirini olduren 20 kisi oldugunu gecenin ilerleyen saatinde ogrendim. hep ikilemlerde birakan bir konu. koken olarak kurtum. ve her alanda bunuda soylerim ve kurt adet ve yasayisini ne kadar bilmesemde kokenimin ordan geldigini bilirim. ama ailemin nerdeyse tamami devlet memuru yani kutuge bagli kalmadan bayrak altinda yasamisim.
peki ya o yasatmayanlar. adi her ne olursa olsun eli silah tutanlar. bu sorunu cozumsuzluge atmak icin ddinenler. takim elbise ve dopiyesler icinde dolananlar. madem kabul etmiyorsun devletin yaptiklarini ne isin var mecliste. neyin kavgasini veriyorsun. ki bence onlarin bile oynatildiklarindan haberi yok. cocukluklarinda duyduklari kotunun pesinden kosmaya calisiyorlar. yoksa ugrasi verse okul icin universite icin spor icin hastane icin en kralini yaparlar ama ezildik soylemi hep daha tatli geliyor.
ben bu sorun icersinde devletide hicbir zaman hakli gormedim. gercekten istense bu olay kapanir. devletin bu kadar imkani varken kendini koruyamamasi bana tuhaf geliyor.
neyse ben olen 20 kisiyede allahtan rahmet diliyorum. sonuc olarak asker olanlarda kendi istekleri ile degil atamayla gondermeyle oradaydilar. geri kalanlar ise sebebi tam bilinmez ama bir sekilde afyonlanarak kandirilarak oralara cikartilmislardi.
veyahut benim en buyuk tezim olan devlet kendi kendini vurmaya devam ediyor
beyaz kefenin rengi beyaz temiz bir baslangica vesile olan beraatin simgesi.
beyaz bende sadece gomlek rengi furkan kayrada ise masumiyetin belgesi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder