Cumartesi, Ağustos 20, 2011

dursun ali erzincanli bedir

aklima geleni yazan olamadim. aslinda ilk niyetim oyleydi ama twit lere bakip bisey anlamadigimi gorunce buyuk bilgi birikimimle ! olay ve vakalari suzgecimden gecirerek incelemek ve gelecek kusaklara iletmek daha mantikli geldi ???
neler diyom dimi. bende bilmiyom ama bildigim ramazanin sonu yaklasirken ben bir kez bile sabah namazi kilmadim veya teheccud namazi. kuran okumak zaten hayatim boyunca uzak oldu bana.
kac gundur aklimda bu gorsel onu ilk seyrettigimdeki heyecan beni terketmis veya ben onu yolda birakmisim. hayatin kolay yollarina girip cikiyorum. ibadetler artik maddi olanlara dogru donuyor. alnimiz secdeyi halen buluyor ama cebimizden cikarip vermek daha bir hos geliyor. buz gibi suyla sabah abdesti almayali cok uzun zaman oldu. nimetler okyanusu icinde son model yat icinde keyif yapiyoruz.
zor veririz bu nimetlerin hesabini ahrette zor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder