Çarşamba, Ekim 19, 2011

24 sehit

ben daha cok ufagim. ve babamdan dolayi kurtum
kendim secmedim milletimi, bayragimi ve dinimi
bana degil babama kizin sahip oldugum kimliklerden dolayi
fakat olurda birgun elimdeki dis kasiyicinin yerinde
patlamaya hazir bir mavzer gorurseniz
inaninki bunun tek suclusu benimdir.
elimde corap gorebilirsiniz
elimde bos posette gorebilirsiniz
ellerimi bombos olarak bile gorebilirsiniz
ama is silaha gelince, konu birisini yaralamak, uzmek olunca ben yokum orda
1.
Bismillahirrahmânirrahîm3
2,3,4.
Hamd4, Âlemlerin Rabbi5, Rahmân6, Rahîm7, hesap ve ceza gününün (ahiret gününün) maliki Allah’a mahsustur.
5.
(Allahım!) Yalnız sana ibadet ederiz ve yalnız senden yardım dileriz.
6,7.
Bizi doğru yola, kendilerine nimet verdiklerinin yoluna ilet; gazaba uğrayanlarınkine ve sapıklarınkine değil.


 24 guvenlik gorevlisi olmus. abufurkan boyle dusundu. boyle uzuldu. boyle yazdi. halbuki ben bu resimleri beyaz masumluktur safliktir gibi bir konuda paylasmak istiyordum. gulen fotolarda vardi ayni pozlar icinde cikarmak zorunda kaldim.
nerden bilebilirdimki bu beyazlik sehitlerimizin sarilacagi beyaz kefenligin rengine isaretmis.