Cuma, Aralık 23, 2011

fransa

herkes burdami. oyuncak ayimla, hazirladigimiz derlemeyi okumaya basliyorum
"Yanınızda Fransa ile savaşa gitmek, akordeonla geyik avına gitmeye benzer." General Norman Schwarzkopf
"Arkamda bir Fransız ordusu olacağına, karşımda bir Alman ordusunun olmasını tercih ederim." General George S. Patton

"İki türlü tepki verebiliriz. Ya bir Fransız gibi ya da bir şey yaparak." Marge Simpson
"Fransa ilgileniyorsa haklısınız." Rush Limbaugh
"Fransa'nın, bizim savaşa girmemizi desteklediği tek an Alman ordusunun Paris'te kahve içtiği andır". Regis Philbin
"Fransızların Irak'ta Saddam Hüseyin'e karşı bize yardım etmemelerine kızmayın. Onlar Hitler'i Fransa'dan atmamıza da yardım etmemişlerdi" Jay Leno
"Nazilerden daha çok Big Mac ve Disney World ile savaşan bir ulustan daha ne beklenir ki!" Dennis Miller
"Fransızların içinde yer almayacağı bir Dünya Savaşı, 2. Dünya Savaşı'na benzer." Anonim
"Fransa'nın yazı da, kışı da yoktur. Ahlakı da yoktur. Bunların dışında şahane bir ülkedir. Ve genelde fahişeler tarafından yönetilir." Mark Twain
"Fransa'nın tümünü ele geçirmek Almanların üç gününü almıştı. Çünkü yağmur nedeniyle ilerlemek zor oluyordu." John Xereas
arkadas hirsizlik yaparsan suc olur veya adam oldurursen. rusvet almakta cezayi gerektirir, uyusturucu satmakda. bunlari anlamak kolay. sadece kelime olarak su olmustur bu olmamistir demek nasil ceza gerektirirki. ben bunu anlayamadim.
bide zamaninda bu sarkozi tc ye gelmisti topuklu ayakkabisi filan haber olmustu. ankaranin bickin delikanlisi gokcek de agzinda sakiz ile yolculamisti havaalanindan. simdi gokceke ovguler mi yagdircaz. yoksa adami iyi mi kizdirip basimiza bu isleri mi acti dicez.
ha bu arada benim basit aklim derki. tabiki ole degildi cikalim su fransaya yaptik lan zamaninda simdi yine mi yapmamizi istiyorsunuz diye bir sorsak ya. ne yazikki olum hangi tarafta olursa olsun huzun verici.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder