Cumartesi, Aralık 17, 2011

suyun karsi tarafi

yav ne derlerse desinler ben hala tabrik ediyorum feneri su pankartindan dolayi. ama bana 5426846121. sebebi verdi niye fenerli olmadigima dair. bastan sona cevap yazilacak bir yazi ama inanki ugrasmak istemiyorum. dusunde cumle alem kurtulsun sizden.
Mesajı Gönderen: [EmRaH
:cLink:3466098]Ey gafil...ey zavallı...

Acıyorum sana...ve hiç yerinde olmak istemezdim...
Pazar günü...iliklerine kemiklerine‚ ciğerlerine‚ kulaklarına dek hissedeceksin beni...

Sen ki hep pislik oldun...hep pisliğin‚ karanlığın yanında oldun...Fener´in Bahçe´sine‚ aydınlığa‚ temizliğe gidiyorsun...
Karanlığın emzirdiği pisliklerdensin sende...ama pazar akşamı sütten kesileceksin...

Seni...şimdiye dek hissettiğim en saf nefretle bekliyorum. Şakası‚ latifesi yok artık bu işin... Pazar günü sabah saatlerinde iskeleden başlayacak...ve akşam 20:48´de sona erecek bir acı seansına geliyorsun bunu bil. Seyrettiğin en kötü korku filmini hatırla...ve titre...çünkü bu pazar bu korku filmi çizgi film gibi kalacak senin başına gelenlerle kıyaslanınca...

Fenerbahçe stadının çimlerinde yer yer sararan bölgeler seninle tedavi olacak...çünkü seni gübre diye o stadın çimlerine gömeceğiz...taraftarını da‚ futbolcunu da‚ teknik kadronu da‚ hakemini de‚ federasyonunu da‚ medyanı da‚ yöneticini de... Bunun için de NE GEREKİYORSA YAPACAĞIZ...

Bu camianın evladı hep inanmıştı centilmenliğe...ama yemişim centilmenliğini artık... Yemişim rakip sakatlandığında topu taca atan futbolcuyu...yemişim alkışlayan taraftarı...yemişim rakibe rahatlık sağlayan yöneticiyi... Bu maç için savaş baltasını gömdüğüm yerden çıkarıyorum...

Küfür mü istiyorsun...alasını bulacaksın. Bildiğim en galiz küfürleri ağzımdan salyalar saçarak haykıracağım sana...
Sopa mı istiyorsun...taş mı? Alasını görecek ve lezzetle yiyeceksin altıyoldan yukarı yürürken...belki de bindiğin vapurda bekliyor olacağım seni...kolluk kuvvetleri de olmayacak seni kurtaracak. Pazar günü attığın her adımda korkarak bak etrafına...aldığım her nefesin kıymetini bil...çünkü ben oradayım‚ biz oradayız... Mevzu muydu dileğin...pazar talihli günün‚ mevzunun allahını bulacaksın...
Su bardağı‚ yumurta mı diliyordun? Pazar akşamı ensende patlayacak hepsi...görmediğin şeyler görecek‚ ummadığın bir dehşeti yaşıyacaksın...
Holiganlık mı sayıklıyordun‚ tribün terörü mü diyordun? Bu tribünleri hayatının sonuna dek unutamayacaksın...ve maç bittikten sonra bile dehşetle kabuslar görerek uyanacaksın...ve anlayacaksın holiganizm neymiş...

Sezon başından beri o hayale sarılıp yaşadın...ama hayal bitti. Gerçek tüm çıplaklığıyla önünde olacak... Evet evet...bir cenaze namazı bu...ve pazar akşamı cenazeyi kaldıracağız... Tabutun içinde kim mi olacak? E onu da sen düşün artık...

Nefretle‚

(Cüneyt abime sevgilerle...)

Mesaj [EmRaH] tarafından düzenlenmiştir...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder