Salı, Ocak 17, 2012

hepimiz ayniyiz

gecmisimi o kadar da taniyan biri degilim. ama bildigim annemin dedesi bildigimiz ve su an afislere konu olan bir ermeniymis. nasil oldugunu bilmiyorum ama musluman ermeni oldugunu duymustum. yani namaz basta olmak uzere ibadetlerinde sekte olmazmis. hatta o yasasaymis annem ve kardesleri muhtemelen okula devam edemezlerdi derlerdi.
neyse babaanne yakinda geliyor ayrintili bilgilere ulasiriz.
diyecegim su ki islenen cinayetten 5 yil sonra dava sonuclandi. cezalar verildi. benim merak ettigim hakim sucluya sormusmudur. "oglum gel bi anlat bakayim sen bu adami ne kadar taniyosunda bole gaza gelip silaha sarildin. gel bana anlat bakayim ne yazdida/yaptida bu adama dusman oldun, kin biledin." eger bunlari anlatirsa bilirim ki sahsi bir olaydir. yok cevap veremez ben nerden tanirim bu adami yolda gorsem allahin selamini veririm derse.......veya buna yakin cevaplar verirse iste o zaman bisiler eksik kaldi yine.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder