Salı, Ocak 31, 2012

TRT THM Koro-Ben Giderim Oduna Şahan Derler Adıma

uzun zamandir turku paylasmiyorum diyordum kismet buguneymis. sabah sabah gazetede gorduk istifa haberlerini. hayir yandigim birde buyuk bisi yapmislar gibi aciklama filan da yapmislar. icinde etik durustluk falan filan laflari gecen.
ulen kirk yeriniz kirk yerinden oynadi. ne adamliginiz kaldi ne yoneticiliginiz.
neyse gitsinler bakalim. bakalim yeni oyun yeni sans olacak mi suyun karsi tarafi icin
.daha bu haberi inceleyemeden birde papaz cikti karsimiza. yalan yok takkesinin altindan tespihinin ucuna iyi sozler damlatiyo. fakat bu sefer daha fazla delil, daha fazla laf solicem diye iyice icinden cikilmaz bir hal almis.
babacim zamaninda sekspir solemis olmak olmamak. iste bustun mesele. sen oynak davranmayi birakin, biride ciksin desinki biz iddianamede gecenleri yapmadik. tarlayi surmussun insaati seyretmissin, simdide mapusta oturuyon iste.
ne ol ne olma icin diyorum ki tabiki gereken durumlar olabilir ama pazartesi devam sali istifaci tayfadan olma.
hele sakin ha pazartesi devam derken "beni sunlar aradi, istafia halinde boyle olur, ve biz hersyi bilen en buyuk bokuz" seklinde kelamlar etme.

hadi ettin diyelim bunlarin uzerine sali istifa ederken, "UEFA gibi Avrupa futbolunun çatı örgütü olan bir kuruluşun yapmış olduğu uygulamanın, içinde bulunduğumuz ortamın ne kadar güvensiz ve samimiyetsiz olduğunu gösterdi. Güven ortamının bulunmadığı, birçok kişi ve kurumun çıkarları nedeniyle etik dışı davranmayı mübah saydığı bir ortama daha fazla tahammül etme imkanım ortadan kalkmıştır. Gelinen nokta; hayata bakışım, iş yapış biçimim, etik anlayışım ve dünya görüşümle tezat bir görüntü oluşturdu ve böyle bir sürecin içerisinde yer almayarak bazı şeylere dikkat çekebilmenin çok daha önemli olacağı kararına vardım" deme bari.

ulen baba anlatti ben bile sinirden elektriklendim. neymis bu kavga buyusekde ogrensem
fakat unutmayalim boyle bir olay yasanmasaydi biz hala maa nin durustlugunden dogrulugundan bahsediyor olacaktik. sonra neden hakem hatalari diye dovun dur. niye fener kayriliyor diye. adam su haliyle feneri koruyor (bana gore) ya ortalik sut liman olsaydi. hepimizi susuz goturup getirirdi bunlar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder