Cumartesi, Nisan 28, 2012

humanizm

evet baba soyle dinliyorum
yine sarki mi soyliyeceksin bana
demek onemli bir konudan bahsedeceksin. ama ben daha cok kucugum
eger bir gun bir sirkette veya devlet kurumunda yonetici olursam
benimle beraber calisan insanlara veya benim verdigim kararalara uymasi gerekenleri
irk, din, mezhep, ten rengi vede en onemlisi sosyal konumu acisindan ayirmamaliyim.
insana insan oldugu kadar deger ve saygi gostermeliyim
benim elimden veya dilimden hicbir canli zarar gormemeli, aci cekmemeli
tamam baba unutmamak icin elimide isiriyorum
simdi lutfen yaramazlik yapmama izin verir misin. yukardaki konusmayi ilerde tekrar gozden geciririm. simdi cocuk olma zamanim.
Aç, herkese, açabildiğin kadar sineni; ummanlar gibi olsun! İnançla geril ve insana sevgi duy; kalmasın alaka duymadığın ve ve el uzatmadığın bir mahzun gönül!..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder