Salı, Mayıs 08, 2012

babalik

diyorum gidip baska konuda yazayim. daga bayira cikayim, ot bocek topliyayim. kurtulayim su insanlardan. munzevi denen hayati denerim, sac sakal karismis, ust bas daginik. ne dersin kocum olmaz mi.
baba olayim diyorum. en azindan babam gibi bir baba olayim. cunku bildigim baska bir baba yok. sole biyigim olsun. agirligim olsun. ceket giyen bir baba olmak isterdim misal. babam ceket giyerdi ben kotun yirtik pirtiklarini giymedim. yani bir level altiydi kumas pantolonun. simdi ben kot giyiyom onun bir level altini mi beklicem furkan kayradan.
yani diyelim furkan kayra gun geldi beni gecti. kabullenebilecekmiyim bunu. babama karsi misal ne kadar cok kazansamda, maddi olarak yukarda olsamda manevi olarak her daim ezilirim. ki yapmadigi yanlisda kalmamistir. benim yanlislarimi sorcaksiniz simdi. ben nerden bileyim kendi yanlisimi. yanlis oldugunu bilsem yaparmiyim a dostlar.
en basiti sigara konusu babam icerdi bende icerim. babam bilir bilmez bilmem ama ben yaninda civarinda icmem, icemem. babam biliyorsa acaba ne dusunuyordur. veya ben bilirsem ne yapcam yokmu bunlari ogreten bir yer veya bunlar ogrenilebilir seyler mi.
yazi uzar gider. bir babanin cirpinislari diyelim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder