Salı, Haziran 12, 2012

semmamme


inkar etmiyecegim gibi saklamaya bile gerek duymadim kurt olusumu. hatta cogu yerde gururla soyledim. kalabaliklarin icinde farkli olmanin gururunu yasadim kendimce. diyarbakirli oldugumu bilmeyen yoktur.
fakat unutmadimki tc nin tum olanaklarini kullanarak yasadim. o yuzden kusura bakmayin ama secmeli ders olarak islenmesi ne kadar dogruysa ana dil yerine gecmeside o kadar yanlis verilmis bir karar olur.
eger gercekten anadil olmasini istiyorlarsa once kendi mitinglerini anadil uzerinden yapsinlar, tabiki basin aciklamalari ve meclisteki konusmalarinida.
ornek isterlerse tc imkanlarini kullanan ben ve kullanmayan normal bir vatandasa bakabilirler.
ki asimile olmus dedikleri ben bile semmame ile kendimden gecebiliyor ve furkan kayrayida aklimca buna gore yetistirmeye calisiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder