Perşembe, Temmuz 05, 2012

kelin sel cevabi

kotuden ornek olmaz demis eskiler. fakat ne yaparsin ki bende yanlis olani gorup ondan uzaklasmak felsefesi var. misal uyusturucudan zarar gorenleri bilmesem uyusturucu kullanabilirdim. icki icinde ayni sey gecerli.
sebep oldugu kazalari ve aile problemlerini gorunce otomatikman uzaklasiyorum.
en barizi besiktasin durumunu goren bir adam gidipte tff icin demirorene oy vermez. ben vermezdim yani ama ne yaparsinki adam tek aday olarak girdi ve baskan olup cikti. misal resimdeki amca. simdi bu adam bilinmez hint kumasimidirki bilmem ne bakanligina getirildi. bu arkadasi bakan yapan siyaset bende cok guzel film seyrederim haberiniz olsun. (duyan olursa kaptik kultur bakanligini).
simdi hakkini yemeyelim biz 3. sahislar olarak seli sana kalkan yapabiliriz ama sen yagis oldu bu duruma dustuk diyemezsin benim sevgili kel kardesim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder