Pazar, Ekim 07, 2012

karisik

 bugun furkandan video veya fotograf yok. flas bellegi evde unuttuk. o yuzden yazamadigim birkac konuya degineyim. belki uzun bile yazariz.
bjk yi 3-0 yenen suyun karsi tarafina uzanalim once. sehzade ilerde gonul verecegi takimi gectigimiz 10 gun icersinde sececek olsaydi. baba ben fenerliyim (daglara, taslara) diyebilirdi.
bizde ona hak verirdik. fakat ogul sen bu arkadaslarin yaninda mutlu olabilirmisin. onu sor kendine.
 bu foto ise cok uzun zamandir masaustunde duruyor. dun aksam babaanne, sevval ve goksu ile konusurken aslan parcasi boynumuza sarilinca yine aklima geldi bunu paylasmak.
gorusme biter bitmes bizimki hemen etrafta dolasmaya basladi. yatirmak icin omzuma aldigimda ise faryat figan cikti evde.
 biz doguyuz dersem genelleme olur. o yuzden sadece kendi fikrimdir "severiz pohpohlanmayi."
 yandaki derginin neye yaradigini bilmem etmem ama irakin dibindeki ben maliki, barzani, kerkuk, turk, kurt, pesmerge........ayrimi yapamazken onlardan birini  bassayfaya koyuyorsa ..................
ben hic anlamadim su siyaset islerinden. kim kimi besliyor neden besliyor...........








hakem: emre kocum bak yukarda solediler sizin bu maglubiyetlerinizden dolayi fenerli olmak isteyenler (dilimi isirayim) varmis. aklinizi basiniza alin, heba etmeyin gencligi.
emre: tamam hocam. sen hele al su topu ben utancimdan kafami bile kaldiramiyorum. haftaya kismetse

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder