Perşembe, Ekim 04, 2012

THY Reklamı- İstiklal Marşı

aslinda aklima daha onceden takilmisti. artik yazmanin vakti gelmis ama ole uzun bi yaziyi kimse beklemesin. reklam thy nin. ben ilk star tv de gordum. 1.33 dakika suruyor. yav anlasaniza iste devlet birilerini ihya ediyor. kamu spotlari var surekli tv lerde yayinlaniyor. karsi ciktigimi sanma ama devlet bunlari yayinlatmak icin para oduyorsa. orda biraz duralim mi.
sonucta gelecegim nokta su. akp genel kurul yapiyor. satafatda burj khalifanin acilisini geciyo.
simdi yapanlara boyle diyorum ama osmanlinin topkapi sarayina olmasi lazimdi devlet buyuklugunu gosterecek diyebiliyorum. demekki bende kendi icinde icten pazarlikli bir adamim.
sonuc olarak yayinlanan kamu spotlari, yapilan reklam anlasmalari (thy ninkiler) benim cebimden cikiyorsa ortada sorun var. ben bunlari niye mi soyluyorum. gun itibariyle dubaiden aldigim krediyi turkiyede yatirim hesabina yatirdim. sonucta ben zarar etsem bile buyuk devletim benden vergisini alacak.
helal olsun ne diyelim.

1 yorum:

  1. Yazdıklarına çok güldüm, ama ağzımla değil..

    YanıtlaSil