Pazartesi, Ocak 07, 2013

Defiant Assad blames Syria conflict on “outside” forces | euronews, world news

Defiant Assad blames Syria conflict on “outside” forces | euronews, world news
houston adam hala yasiyor. amerikan filmlerinin uzaya giden mekikten merkeze yolladigi mesaj misali girdik konuya. canli seyretmedim tabi fakat sonrasinda suriye tv lerinden seyrettik konusmayi. tabi is tv olunca kurgularda yapilmis. konusmada bahsedilen konulara gore arsivden goruntuler kullanilmis. amerikanin baskani ve disisleri bakanindan sonra en cok gosterilen bizim akcasazlarin davutoglu ile goveyazlarin tayyibiydi.
sevinelim mi uzulelim mi bilemedim. cunku halen silah kullandigi icin esada kanim kaynamaz. (kaddafi de benim icin oyleydi. halka silah sikmasaydi benim gozumde halen buyuk adam.) yani onun dusmani olmak bana onur verir. fakat gel gorki amerikaynan ayni kefeye konmak........iste orda dururum biraz.
allah yardimcilari olsun.   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder