Perşembe, Nisan 28, 2011

anneyi taniyalim

ustundeki damatlik belli olmuyo ama babaannemizin hediyesiymis. benim gurbette bilmem kac derece sicagin altinda kazandigim paralar annene gomlek sana damatlik oluyormusda benim haberim yokmus.

zaten niye yasiyoruz dimi dunyada.
bakma sen bana bu kadar da paragoz degilim. sadece annenle sakalasiyoz. hayatta sagliktan daha degerli birsey olmadigini ogrenecek kadar yasadim.

aslinda rte ye laf atan bir pankarti onume koyup bisiler yazacaktim ama siralamaya gore anneni tanitmak daha iyi olacak. fakat pankarttanda bahsedelim ts li guzel insanlar rte ye yine ders verecekler sanirim mitinge gelirken aziz ve alexide getir demisler

simdilik annenle olan iliskin daha cok onu sut cesmesi sanmandan kaynaklanan bir yanilsama. ama araniz iyi masallah. ozellikle sabah sohbetlerinizi kiskanmiyorum desem yalan olur.
ammmmmaa lutfen sunu unutmayalim sana anne olan bana hanim. sana baba olan annene koca.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder