Pazar, Mayıs 01, 2011

1 mayis

ozel gunlerde klasik habercilik usulu bizde bisiler karalicaz. kucumsedigim sanilmasin. bilakis arkadaslarim arasinda solcu olarak taninirim. cunku arkadaslarim sezen sarkisindaki gibi kategoriye girmezsen sayima giremezsin dusuncesindeler buyuk cogunluk gibi.
benim gibi kendi capinda yasayip boyunu veya enini uzatma derdi olmayan ve insanlara ilimli ve sevecen yaklasan biri akillarinda sanirim che yi cagristiriyor, ki ben elinde silah oldugu icin cheden de ozel timden nefret ettigim kadar ederim.
dogrudur yanlistir bana kalmis. hele bide bu duygular uzerine cevremin genelde tek namaz kilan adami olunca gelde 1 mayis hakkinda konus. hayatimda tam anlamiyla isci olmadim desen yalan olur ama o gunlerdede calistigimdan dolayi bayrami kutlamak aklima bile gelmedi. hele kurbani veya 19 mayisi kutlamayan birilerinin sirf ideolojik sebeplerden dolayi 1 mayis davulcusu olmasina hic aklim ermedi.
ok bende paskalya bayramini kutlamiyorum ama dogdugum veya buyudugum veya yasadigim topraklarin her turlu bayram ve tatil gunune ayni mesafede yaklasiyorum..
kimi haci olur kurban ramazan bayramini gorur sadece, kimi ataturkcu olur 23 nisanla cosar, kimide sosyalist olur senesini 1 mayistan baslatir. halbuki hidrellezi ve asure gunleri bile var bu guzel ulkemizin. ayrim yapmadan hepsine sevgi veya saygi ile yaklasmali.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder