Çarşamba, Mayıs 25, 2011

bahtsizlar

bahtsiz bi adam olduguma ornek su yandaki tablo. gs nin 10-11 senesi sonuc tablosu. hos bazi blogcularin dedigi gibi. bu sonuc gs formasini sahaya koysak alinacak sonuc. icinde bide futbolcular olsa gerisini sen dusun diyorlar. (ben dusunmek istemiyom)
ismail olarak ben takimimizin pik(uefa)yaptigi seneyide dip (bu sene) yaptigi seneyide gordum. bundan sonra muhtemel sampiyonlar ligi finali veya kume dusme benim rekorlarim olur. benim yandigim furkan kayra. dogdugu sene olmayan lanet kalmadi nerdeyse gs nin durumunu bosver japonyayi etkileyen deprem ve sonrasinda olusan tsunami ulkeyi yerle bir etti. fakat onlar japon. zamanindada 2 sehirlerine atom bombasi dusmuslugu var. ki serefsiz amerikalilar o bombalara lucky strike diyolar. itogluitler. o yikici vuruslardan sonra bile ayaga kalkan cekik gozlu dostllarimiz yine dogrulmasini bileceklerdir cunku takip edebildigimiz kadariyla halen gecmislerine sahip cikmaktalar.
iste furkan kayra efendi eger aklina uyarda giyersen kutsal formayi bilesinki dogdugun sene takimin bu haldeydi. benzetmek evet cok yanlis ama atom bombasi yemis gibiydik. bakalim yeni seneler ne getirir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder