Pazartesi, Mayıs 23, 2011

hamama giren terler

acamadik dun tv yi. malum takim sampiyon olmustu ve her haberin icinde mutlaka karsilasacaktik. ve o takimin taraftari rte de cikacakti heryere. ulke genel secimlere gidiyor. vatandaslik gorevi olan oy vermeyi aklinin ucuna bile getirmeyen ben oy dilenen secim sonrasi zamanin agalarini gorunce cinlerim tepeme cikiyor.
arkadas secim zamani dolasmadiklari il birakmazlar sonrasinda avrupa senin amerika benim dolanip dururlar. tabi muhtemelen yaptiklari is bunu gerektiriyor ama benimde sallamam lazim. inancima yakin hissettigim akp. sadece dusuncesine (kesinlikle uygulamalarina degil) bdp ve baskanina saygi duydugum chp. al birinden vur otekisine. dusunsene chp ye oy versem deniz baykalla ayni seyi yapmis olcam. akp ye versem rte ile ayni kararda olcam. bdp ye versem muhtemelen apo ile ayni kefeye koncam. sen gelde bunlardan birini sec. bende yillar once kararimi verdim. bu iste kotunun iyisi olmaz. bana getirin fakir ve evsiz barksiz bir siyasetci. yekten vereyim oyumu ama amerika teskeresine evet demeye calisan rte ile deniz baykali silemeyen kilicdarogluyla veya aponun agzindan cikacak kelimelere bakan veya terorun bi sekilde devam etmesini saglayan bdp ile test etmeyin beni.
kime mi oy veririm. benim yetistirdigim ama benim yapmadiklarimi yapan bir furkan kayra bence baya is yapar. gormuyormusunuz simdiden halkinin derdiyle ter icinde kaliyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder