Perşembe, Mayıs 19, 2011

kardes blog

annen rahata erdi anlasilan sonunda oda blog kurmaya karar verdi. ben burdan tekbasima beraber obur blogta saldirip durcaz sana. su aralar belli bir yasa gelene kadar kusura bakmazsan bizim oyuncagimizsin. su an bile sana gore ve sana uygun olarak yasiyoruz. fakat bu gunleri ilerde mumla arayacagima eminim. keske hic buyumesen.
asini oldugun geceyi hatirliyorum. bir 10 dakkaligina aglama krizine girmistin. o an anladimki hayatta sahip oldugum hicbirsey yok senden baska.ne dua ettim ne uzuldum haline. oylece kalakaldim karsinda. babam aklima geldi. (bu siralar hic aklimdan cikmiyor) acaba boyle bir durumda o ne yapardi diyesim geliyor ama tam olarak oda degil. baba oldugunu hissediyor insan bu tur durumlarda. sorumluluk altinda hareketsiz kaliyor. tipki dun marketten gelirken arabada aglaman gibi. annen ne yaptiysa susturamadi seni. dedim sira bende cekilin kenara.
anneannenin ogrettigi iki uc sallama sonrasi babakucagi sana sanirim baya bi rahat geldi. resim cok eskilerden (en fazla 60 gunluk cunku sen 68. gunundesin)
ben tutmayi beceremesemde sen boru misali yatmaya devam .............

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder