Cumartesi, Mayıs 21, 2011

kucuk mevlana

kucuk mevlanadan ziyade semazen demek lazimdi ama agzimizdan oyle cikti bir kere. furkan kayramizin apaci saclarini goruntulemek icin cekmistim bu kaydi. kismet saclardan cok allahtan alip topraga veren anlamina gelen semazen durusuna imis. simdi yazarken aklima geldi (hazretisi varmi bilmiyorum) mevlana acaba bu sekli topraktan yaratilan fiziki varligimiz ve allahtan aldigimiz ruhumuz seklinde yerden ve nurdan yapilan seklinde yorumlamak istemis olabilirmi? anlatabildimmi. bence hayir. zaten neyi becerdimki hayatimda. boyle hep yarim kalmis bir hayatim var. hala unutmam seneler once rabbime dua etmisligim var. su olursa boyle yaparim diye. yuce rabbim cumlenin su kismini gerceklestirdide ben yine boyle kismini yapamadim. aynen bu sekil. eksikliklerin hayatini yasiyorduk taki sen gelene kadar. sen geldin ve tam ettin eksik kismimizi. 
hadi bu yazida eksik kalsin. yeterki sevgimiz ve saygimiz eksik kalmasin. kardes blogdada diger apaci videon var


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder