Perşembe, Mayıs 05, 2011

ortada kalmak

kayitta konusan benim babam. ben ise dinleyenin babasiyim. konusanin ogluyum dinleyen benim oglum. turkude dedigi gibi (anlam biraz degisecek) evvelim orda ahirim orda. furkan efendi dogumunun 42. gununde omer dedesi tarafindan ziyaret edildi. omer dedeyi gosteren diger kayitlarda mevcut. bir arkadasimizin dedigi gibi, ogluna gostermedigi (tartisilir) sevgiyi torunlara sebeklik seviyesinde sunan dedeler kategorisine giriyor omer dedemiz.
bir yere comelip hadi kim ata binecek diye sormadigi kaldi. ole uzun duygu somurusune girmicem. herkesin oldugu gibi benim babamda degerlidir. (istisnalari bende sakli) fakat biseylerin neticesinde ben yaklasik son 20 yilimi babamla ayni evde gecirmedim. evinin camlarini indirmek icin yola ciktigimda oldu. gorusmeden senelerde gecti. fakat sonunda bir standarta bagladik. istenen bu mudur bilinmez ama su varki sihirli degnek bize babamin evden ayrilisindan sonra vurdu. bizden arta kalanlarida ona savurdu ve simdi su gun itibariyle ust seviyede bir yasam surmemizi, yillar once yasanan o ayrilma olayina baglamak hicte yanlis olmayacaktir. 
bakalim ben oglumla ne yasicam.
baba sana neler yasattim sorabilir miyim?
cekeceklerimi yasayacaklarimi simdiden gormek bilmek istiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder