Çarşamba, Mayıs 04, 2011

yaslanmayi hissetmek

bir devrin kapanisina sahitlik etmek de varmis. simdi tribun emekcileri veya tayfasi gibi asip kesmicem. maca girmek icin kapisinda sabahlamadik. etrafinda rakip taraftar kovalamadik. elde satir veya bira ile girmedik icine. adam gibi gidip macimizi seyretmekti dilegimiz. galibiyeti maglubiyeti, sevinci huznu icinde disinda yasadim. kisin yanima yedek corap alarak gittigimi hatirlarim ki o macta kardan dolayi cizgiyi gecmeyen top olmustu.
duygu somurusu yapmaya calisyoruz yoksa kim yakalamis gecmis zamani.
bak sen neydin ne oldun. anne karninda 5 cm oldugun gunler vardi simdi masallah 55 i vurdun. ben halen nurol santiyesinde annenle sen evde, yasam denen oyunu oynuyoruz/yasiyoruz. hangisini kabul edersen.
ama ben yaslanmayi hissediyorum. eski dost ali sami yen bile yikildiysa, beni kim ayakta tutabilir ki. bak 2010 senesine girerikene ananla ben burj al arabin onundeyiz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder