Salı, Temmuz 12, 2011

temiz duygularin kirli katilleri

evet dogrudur ben bir sekilde gs li olmusum. sonrada soyadim gibi tasimisim kutsal formayi. sevinmisim uzulmusum islanmisim yanmisim. kimin umrunda. belediye otobuslerinde karga tulumba tasinmisim fahis bufe fiyatlarina inat su icmemisim. bolca cekirdek yemisim. falal filan sonra sen gel zaten hayat boyu sevmedigim kravatli insanlar otursunlar konussunlar deri koltuklar masiv masalarda sonrada icine etsinler sporun diyemicem tabiki.
senelerden beri devlet ne yapsa dogrudur dusuncesiyle hareket ettim. kendimide osmanlidan gelen devlet basa kuzgun lese sozuyle (ne anlama geliyor bilmiyorum) yatistirdim. zamaninda proje mudurumuzle ufak bir diyalogumuzda olmustur bu konularda.............
ve acilan sorusturma/dava/yargilama tam beni destekler nitelikteydi. artik gucluye bile dayilanan bir yargimiz adaletimiz var diye sevinmistik. zaten metris kadrosuna tayin edilen yoneticilerde eskiya dunyaya hukumdar olmazin gostergeleriydi (devletin eskiya olmasi durumu ise benim acimdan katlanilabilecek ozelliklere sahip).
gel gorki develer berber pireler tellal iken diye baslamasi gereken konusma tff nin bi boka karismam benden atlasin nerde patlarsa patlasin (benim dusuncem) fikriyle verilen karari olarak dustu ajanslara.
bizde bir umit beklemistik sevinmistik yillaridir gorduklerimiz sonunda resmileniyor diye. kendini kaf daginda sananlara hazirlaniyor ranza dossekleri diye ama gel gorki furkan efendi yine islam cupi tarafi kazaniyor. yani alti bos ustu kibir olan grup su anda oynanan oyunlarda beraberligi yakaladi. burdan sonrada acilan sorusturmanin hakkini vererek yine delil ortada birakmadan kapatirlar bu davayi.
ve sen sadece fener halen senide celebilecegi icin mecburen galatasarayli olacaksin. fenerli olma riskini goze alamam cunku

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder