Pazartesi, Ekim 31, 2011

gecmis

 haydin kartinge gidelim dediler. onkaputu acmaktan korkan bende ne duruyoz dedim ve ciktik yola. sonra cilgin turkler misali pist sorumlulari 2. turdan sonra paranizi geri vercez cikin gidin dediler. bizimkiler cok deli kullanmislar.
tabi biz turkleri sinirlari ve kurallari olan bir yerde tutmaya calismak baya zor. ben istisnasi oluyorum bu islerin. her zaman ne kadar sacma sapanda olsa kurallara uyma taraftariyim. yoksa cikacak karmasa ortaminda benim huzurlu kalmam imkansiz.
dubai gunlerimiz icinde birde ultraslan sorumlulugu aldik. ismimiz listeye gecti fakat aksiyon namina hicbirsey yapamadik. oda benim tembelligim kismina giriyor. tembellik demiyelimde zaten yapmamam etmemem gereken bir ise bir gazla girmistik. yoksa kapasite belli. bunun ustune cikamiyacagimiz gibi altina inmek de cokda mumkun gozukmuyor.
tabiki normal insanlar icin bu gecerli degil. calismayi seven, azimli ve kararli insanlarin ellerindeki imkansizliklarla neler yapabildigine dunya kuruldugu gunden beri sahitlik ediyor.
evde cay pisirip patlamis misir yemeyi sevenlerin ise daha sakin bir hayati oluyor.