Salı, Nisan 03, 2012

bir dugun gecesi

"sanma ki ben yegenlerimi kurtardim, kurtardimsa. yok, yok. birbakima onlar beni kurtardilar, kurtuldumsa"
"vezir atinin bakisini bile kacirmzalar. attan da gelse bir selamdir. birgun ise yarayabilir."
"polis okulundan ille polis cikmaz ya? adam da cikar. bu ahmet neden itler sinifindan cikti."
"bir yere girince, en azindan ustune basina oranin kokusunun sinecegini unutma"
"birakin herkes goctugu yerde kalsin. insan bir yere girer, oldugu gibide cikar. ustune bulastirmaz bulastirmak istemedigini."
"iyi bir ogretmen degilsin. sabirli degilsin. hep en yakina bakiyorsun."
"sen simdi, o saglam koprulerin ucuna, o uzun koprunun yetisemedigi yere gecici bir sure icin eklenmis ince bir tahta parcasisin. dusurmeden gecir bu kagitlari."
"benim asil umidim umitsizligimdir ! mutluluksa mutsuzlugun bilincinde olmaktir."
"ne dunden sorumlu, ne yarina borclu olduklarini ilan etmis kisiler."
"uzun yillar disisleri ailemizin uyesi bulunmus bir babanin oglu, ustelik de daha hicbir gencin tabanlarini bir masanin ustunden karsisindakine gostermedigi caglarda oxford egitimi gormus biri olarak."
"kibir kucukluktur. ahlakli insan kendini oldugundan fazla gormeyendir."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder