Salı, Eylül 18, 2012

cocuk

cocuk deyip gecerdik aslinda su fotografi ama dun aksami unutmamak icin yazmak lazim. annemiz hasta oldugu icin guc belada olsa furkan kayranin alarm saati yerine aglamaya basladigi saatlerde gorev basa dustu. yaridan daha fazla uykulu bi sekilde aldik agayi yatagindan. sozde omzumuza yatirip uykusuna devam ettircez. ama ictigimiz caylar beni lavaboya gitmeye zorladi. furkana iyice anlattim beklemesini birazdan gelecegimi. normal sartlarda ayni durumda kapiyi kapatir kapatmaz aglamasi lazimdi. ses gelmeyince sasirmadim degil ama ben o uykusuzlukla cesmede elimi bile islatmamis olabilirim. velhasil tuvaletten ciktigimizda furkan kayrayi karanliklar icinde yere yatmis uykuya devam eder pozisyonda gordugumde biraz ayilmaya karar verdim. sonrasinda ise pasayi alip kose sofada guzel bir uyku uyuduk. agayi koseye yatirinca ayaklarima sofanin x tarafi kafamada y tarafi kaldi. sanirim o saatlerde yercekimi kanunu uygulanmiyo. yoksa o sekilde yatmak benim icin uzay mekigine binmek gibi birsey.
hadi bakalim bu yazida 10.000 tiki getirir bize.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder