Salı, Mayıs 10, 2011

galibiyet

en son galibiyeti ne zaman aldik unuttuk. dunde mac olunca oturup seyrederiz dedik ama nerde bende o sans. isimiz gucumuz yokmus gibi dustuk karfur yollarina. tabi oncesi annenle yasadigimiz standartlasmis alisveris tartismamizi yaptik. sonuc oraya geldi ama sebep neydi bugun dusun hatirlayabilirsen.
kadin erkek catismalrinin nerden kaynaklandigini insan cok iyi anlayamiyor ama farkli oldugumuzu cok rahat gorebiliyorsun. senin isinde kotu. erkek oldugun icin bizden yana olman lazim ama annene buyuk bir sevgiyle baglancaksin. bak gordunmu hayatini iki dakkada cozdum.
neyse maca gelelim dimi. ama gelemicezki cunku seyredemedim maci. son 20 dakkada eve geldim 5 dakka baktim son 15 te annen basladi her 20 saniyede bir macin bitmesine kac dakka kaldi diye sormaya. la havleyi cekip dustuk seni yikama yollarina. artik soguk sicak ne varsa banyonu yaptin. sen rezilligini cektin tabi ben maci seyretmiyim diye hafif soguk suya girdin. hos bende daha dayanikli olabilecegini dusundugum icin izin veriyorum.
hos vermesek ne olacak. annenden daha buyuk bir dusunur veya bilgin varmi bu dunyada

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder