Salı, Mayıs 10, 2011

yorum(suz)

belkide sadece ayni cagda yasadigimiz icin sevdim onlari. aslinda hic yolumuz kesismeyecekti ama ne oldu bilinmez tanistik onlarla. kasetleriyle baslayan beraberlik konserlerle devam etti. ama hep ve herseyde oldugu gibi uzaktan. zamanin behrinde agzimdan cikan bir soz vardir. birinci adam olmam ama birincinin arkasindan gelen ilk birinci olurum. ne zaman ne icin soledim bilinmez ve tarih beni incelemeye henuz baslamadi.
yorumdada askimiz boyle gelisti. onlar solediler ben dinledim. ben dinledim etrafim gordu. etrafim gordu onlar costu ben onlari dinledim. dongu boyle genisleyecek derken amcalri kardesleri yine iceri almislar verilen habere gore.
kimsenin sucunu almayim. cunku  .bne basin bunuda yazin misali basinda cikan herseye guvenmemeye baslayali cok oldu. her medya grubu kendi kafasina gore yazip ciziyo. yandik bittik diyenden cenneti dunyada yasamaya basladik diyenne kadar ne ararsan mevcut.
dunde buna benzer bir haber vardi okmeydanindaki bircok dernege baskin yapilmis. polis teskilati ulkenin en iyi calisan kurumu olma yolunda. onune geleni aliyorlar iceri. (hakli haksiz tartismasina hic girmiyorum cunku unutulmasin sana yanmis olan baskasina pismis olabilir. ve su an tokmagi calana gore davuldan ses duycaz)
benim anlamadigim bu baskinlarin en azindan siyasi olanlarinin rte tarafindan yapildigi soyleniyor. yani zamaninda bir siir soyledigi icin mahpus yatan adam.e bu adamda anlamamissa ottan boktan hapse girmenin sacmalik oldugunu baska kim anlar ki. benim sahsi kanaatim o yaptirmiyordur ama arena acilisinda ve sonrasindada goruldugu uzere kraldan cok kralcilardan korkacaksin. ben derimki bu ulkeyi en cok sevdigini soyleyen adamin sevgisi leylanin mecnuna olan sevgisi degil olsa olsa amerikanin gelismemis ulkelere demokrasi getirme sevdasina benzer. cunku bir bas iken yikilmayan, ele gecirilemeyen yerler demokrasi ile kucultulur ve sonra iyice havanda dovulur. istenen kivama gelince .................bunu lanetleyen yoruma eziyet cektirenlere lanet olsun..............



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder